SALAM AKU DAN SEMUA UNTUK SEMUA

SALAM...tidak mengira usia..bangsa dan darjat..blog ini utk semua berdasarkan pengalaman apa yg dilihat..dilalui..disentuh..didapati..akan disuratkan di blog ini dan menyampaikan yang tersirat dan kongsi bersama.
-sekian-

Pages

Thursday, July 19

TUA OH TUA....HUHUHU!

Tak tahu lah...aku marah ke atau menyalahkan pada diri sendiri??
Kadang-kadang aku fikir...bukan salah sesiapa...malah bukan salah aku..tapi keadaan tak mengizinkan.
Tetapi hakikatnya...aku memang salah!
Tadi ada ke PAKCIK tu kata aku nampak TUA!!??
WAAAAARRGGH!!ini memang mendatangkan kemarahan Super Saiya yang meluwap-luwap.
Amboi pakcik...pakcik sedar x yang pakcik tu semakin tua...bukan semakin muda.
Rambut putih dan penuh atas kepala.
Pergh! memang menyirap la aku...tambah lagi...boleh Boipren aku gelakkan.
Dahlah semalam dia sound aku punya muka...mcm lah aku ni suka suki menanam white head & black head kat hidung aku ni.
Pastu siap tanya aku pakai x pore-pack yg dia belikan.
Pokdin weeei....benda mana pakai xabes2??
Da nak masuk sebulan...kompom la abes..dah ko pon rembat sekeping...buat2 tanya pulak.HUH!!
argh...!!
xper2...xper...
tunggu new face aku nanti...pasti semua terkejut.
(ape aku nak buat sebenarnya pun tak tau lagi...huhuhuhu)
Yang pasti yang baik dan halal..dan of course under budget aku lg dan xterlalu mahal.

Aku hairanlah manusia ni.....muka mekap salah...xsuka...
Muka x mekap pulak di ejek...diajuk...
Apatah lagi muka aku yg xmcm Erra Fazira ni walaupun nama hampir samala sikit...kompom ramai yg ngutuk..
Kalau nak tengok natural beuty sangat...semua orang mesti nak muka macam masa baby dulu..licin halus mulus...gebu.
Nampak sangat manusia tidak pernah bersyukur...
kemonlaahhh...NOBODY PERFECT
(peringatan utk aku jugak!)
but berusaha utk kebaikan sendiri bukan untuk tayang2 pada orang lain.
CERMIN DIRI...TINGKATKAN KENDIRI...JADI DIRI SENDIRI..JANGAN MENYUSAHKAN DIRI...DAN SEDAR DIRI!!
insyaallah...

 ha...tengokla muka aku yg ni..xtua2 sampai bila2..muwahahahaha!!!

No comments:

Post a Comment